Algemene voorwaarden


ALGEMENE VOORWAARDEN

Binnen in de appartementen is roken ten strengste verboden. Als u dat wenst, kunt u op het terras roken.

  1. Borg:


De huurder dient een borgsom van 150 € per creditcard achter te laten, die voor het inchecken voldaan moet worden. Aan het einde van het verblijf wordt de borg binnen een week geheel of gedeeltelijk ingehouden of teruggegeven. Als u de betaling in cash doet, wordt er een overschrijving uitgevoerd, met aftrek van eventuele kosten. Raadplegen als u alleen een MAESTRO-kaart heeft.

Als u bij aankomst schade of een incident in het appartement aantreft, laat het ons dan onmiddellijk weten, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen. Het onderhouds- of schoonmaakpersoneel zal naar de flat komen om het probleem op te lossen, als u hierbij aanwezig wilt zijn, laat het ons dan van te voren weten.

Aan het einde van het verblijf dient de klant het appartement opgeruimd en in een representatieve staat achter te laten met dezelfde voorwerpen als die gevonden op de dag van aankomst, met schoon serviesgoed op de aangewezen plaats. Bij het niet voldoen van de regels kan het bedrijf op een termijn van max. 5 dagen,  het bedrag van uw creditcard afschrijven. Het bedrag zou worden afgeschreven op de creditcard van de klant binnen een termijn van maximaal vijf dagen. Indien het bedrag van de schade hoger is dan de borgsom moet de klant het verschil bijbetale.

Indien de huurder schade toebrengt aan de woning, aan binnen- of buitenmeubilair, aan beddengoed of handdoeken, aan keukengerei, aan elektrische apparaten of aan iets anders dat zich in het appartement bevindt, zal deze schade worden vastgesteld en worden ingehouden op de waarborgsom. Indien de schadevergoeding hoger is dan het gedeponeerde bedrag, dient de cliënt het verschil te betalen of wordt de creditcard van de cliënt binnen een termijn van ten hoogste vijf dagen gedebiteerd.

 

  1. Betalingen en Supplementen:


Het uitstaande bedrag kan worden betaald per bankoverschrijving voor aankomst, met Visa, Maestro of Mastercard, of contant als het totaalbedrag van de factuur niet hoger is dan 1000€.
Er is een mogelijkheid voor een late check-out tegen meerprijs, mits het appartement beschikbaar is en vooraf met het bedrijf is overeengekomen.
De huurder kan verzoeken om extra schoonmaak, extra verschoning van linnengoed, kinderbedjes, kinderstoelen of andere extra's, tegen een extra vergoeding, altijd vooraf en tijdens kantooruren door te geven.
Parkeerplaats en garage beschikbaar. Tarieven raadplegen.

Het meubilair in het appartement mag niet worden verwijderd, noch mag er ander meubilair aan worden toegevoegd. Alleen items zoals kinderstoelen, kinderbedjes of extra bedden kunnen worden toegevoegd tegen extra kosten en met voorafgaande kennisgeving in ons kantoor voor aankomst.
Het gebruik van elektrische apparaten buiten het appartement, zoals draagbare airconditioning of radiatoren, is ten strengste verboden. Dit zal resulteren in het volledige verlies van de borgsom.

 

  1. Vergeten voorwerpen:


Indien onze schoonmaakploeg een persoonlijk voorwerp van de huurder vindt, zal het bedrijf het voor een periode van 7 dagen opslaan. Indien de klant de verzending van zijn vergeten goederen aanvraagt, dient u contact op te nemen met een koeriersbedrijf, om het op te halen en u de transportkosten vooraf voldoet.

 

  1. Toelating van huisdieren:


Huisdieren zijn zijn altijd welkom in de appartementen zolang ze in overeenstemming zijn met de gedragsregels en de regels van de gemeenschap van eigenaren.
In geval van schade, ongemak voor de gemeenschap, misbruik van gemeenschappelijke ruimten, gebrek aan netheid, enz.... behoudt het bedrijf het recht op het niet toelaten en het niet terug betalen van de borgsom.

Huisdieren mogen in geen geval alleen in het appartement achtergelaten worden. 

  1. Aankomst- en vertrektijden:

Het appartement zal beschikbaar zijn op de dag van uw aankomst vanaf 17.00 uur.

Het vertrek moet voor 10.00 uur plaatsvinden. Bij het niet verlaten van het appartement/villa op het aangegeven tijdstip zal de volledige borgsom worden ingehouden.

Vraag naar beschikbaarheid en prijs als u uw vertrektijd wilt verlengen.

Als u halverwege uw verblijf van appartement moet veranderen, dient u het oorspronkelijke appartement om 10 uur 's ochtends te verlaten, uw bagage bij de ingang van de accommodatie achter te laten en het eten in een zak in de koelkast te bewaren. U kunt uw bagage ook achterlaten bij het Calpe Rent Apart-kantoor in het Paraiso Mar-gebouw.

De parkeerplaatsen moeten op de dag van vertrek vóór 10.30 uur vrijgemaakt zijn. Als u vragen hebt, kunt u contact opnemen met ons kantoor.

 

  1. Wijziging door het bedrijf.


Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de huurder te veranderen in een ander appartement dan het bevestigde, op voorwaarde dat dit het gevolg is van overmacht en dat het dezelfde of betere kenmerken zal hebben, zonder terugbetaling door een van de partijen. Dit kan een andere accommodatie van het bedrijf zijn.

 

  1. Verwarmd zwembad: 


De gebouwen Hipocampos en Paraiso Mar hebben een verwarmd zwembad.
De openingstijden zijn van 9.30 tot 19.00 uur van november tot mei.
Het gebruik van een badmuts is verplicht (te koop in ons kantoor) men moet zich aan de regels en normen van het zwembad houden.

 

  1. Aankomst na sluitingstijd van de kantoren: 


Wij hebben een 24-uurs sleutelbezorgingsservice.
Als u buiten onze kantooruren aankomt, moet u vooraf kontakt met ons opnemen om de juiste instructies te ontvangen. 

 

 

  1. Online inchecken:


Online inchecken is verplicht voor alle personen die in het appartement verblijven.
Het bedrijf stuurt u een link die u hiervoor kunt gebruiken.

 

  1. Kort verblijf: 

Verblijven van minder dan 7 nachten hebben een toeslag en de volledige reservering moet voor aankomst betaald worden. Het toegewezen appartementnummer wordt pas op de dag van aankomst bevestigd. Het appartementnummer kan variëren.

 

  1. Aanbetaling: 

Om uw reservering te bevestigen, dient u binnen 7 dagen na reservering de borg te voldoen.

 

  1. Annuleringen:

De annuleringsvoorwaarden die worden toegepast indien een klant zijn reservering wenst te annuleren, zijn zoals hieronder beschreven.

- Indien de annulering meer dan 28 dagen van tevoren plaatsvindt, zijn er geen kosten aan verbonden.

- Indien de annulering minder dan 28 dagen voor de aankomstdatum plaatsvindt, worden 40% van het totale bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Reserveringen voor een verblijf van minder dan 7 nachten zijn een uitzondering. Bij annulering minder dan een maand voor de aankomstdatum wordt 100% van het totale bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Als de reservering eenmaal is bevestigd en u de data wijzigt en besluit uw verblijf in te korten, moet u het bedrag van de oorspronkelijke reservering betalen.

In geval van NO SHOW verliest de toerist 100% van het betaalde bedrag.

Als de klant eenmaal in het appartement heeft verbleven, vindt er geen terugbetaling plaats als hij/zij eerder dan gepland vertrekt.

De vennootschap behoudt zich het recht voor het huurcontract op te zeggen in geval van ongepast gedrag van de huurders of daaruit voortvloeiende ernstige overlast voor de buren.