Algemene voorwaarden


ALGEMENE VOORWAARDEN

  1. Borg:
    De huurder dient een borgsom van 150 € per creditcard achter te laten, die voor het inchecken voldaan moet worden. Aan het einde van het verblijf wordt de borg binnen een week geheel of gedeeltelijk ingehouden of teruggegeven. Als u de betaling in cash doet, wordt er een overschrijving uitgevoerd, met aftrek van eventuele kosten. Raadplegen als u alleen een MAESTRO-kaart heeft.

    Als u eenmaal in het appartement bent en een schade of incident aantreft, laat het ons dan onmiddellijk weten, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.

    Aan het einde van het verblijf dient de klant het appartement opgeruimd en in een representatieve staat achter te laten met dezelfde voorwerpen als die gevonden op de dag van aankomst, met schoon serviesgoed op de aangewezen plaats. Bij het niet voldoen van de regels kan het bedrijf op een termijn van max. 5 dagen,  het bedrag van uw creditcard afschrijven. Het bedrag zou worden afgeschreven op de creditcard van de klant binnen een termijn van maximaal vijf dagen. Indien het bedrag van de schade hoger is dan de borgsom moet de klant het verschil bijbetale.
  2. Supplementen:
    Er is een mogelijkheid voor een late check-out tegen meerprijs, mits het appartement beschikbaar is en vooraf met het bedrijf is overeengekomen.
    De huurder kan tegen meerprijs extra schoonmaak vragen, extra kleding, kinderbedjes, kinderstoelen......
    Parkeerplaats en garage beschikbaar. Tarieven raadplegen.

Als u buiten kantooruren aankomt om de sleutels van de accommodatie op te halen, moet u een toeslag van 10 euro betalen.

  1. Vergeten voorwerpen:
    Indien onze schoonmaakploeg een persoonlijk voorwerp van de huurder vindt, zal het bedrijf het voor een periode van 7 dagen opslaan. Indien de klant de verzending van zijn vergeten goederen aanvraagt, dient u contact op te nemen met een koeriersbedrijf, om het op te halen en u de transportkosten vooraf voldoet.
  2. Toelating van huisdieren:
    Huisdieren zijn zijn altijd welkom in de appartementen zolang ze in overeenstemming zijn met de gedragsregels en de regels van de gemeenschap van eigenaren.
    In geval van schade, ongemak voor de gemeenschap, misbruik van gemeenschappelijke ruimten, gebrek aan netheid, enz.... behoudt het bedrijf het recht op het niet toelaten en het niet terug betalen van de borgsom.
  3. Aankomst- en vertrektijden:
    De appartementen zijn beschikbaar vanaf 17:00 uur.
    In het laagseizoen kunt u ze vanaf 15.00 uur afhalen bij het kantoor.

    Vertrek is verplicht vóór 10.00 uur. Controleer de beschikbaarheid en de prijs als u uw vertrektijd wilt verlengen, onder voorbehoud en bevestiging van het bedrijf.
  4. Wijziging door het bedrijf.
    Het bedrijf behoudt zich het recht om de verhuurder van appartement te veranderen, op voorwaarden dat het overmacht is en dat het dezelfde of betere eigenschappen heeft, zonder terug of bij betaling.
  5. Verwarmd zwembad: 
    De gebouwen Hipocampos en Paraiso Mar hebben een verwarmd zwembad.
    De openingstijden zijn van 9.30 tot 19.00 uur van november tot mei, afhankelijk van het weer.
    Het gebruik van een badmuts is verplicht (te koop in ons kantoor) men moet zich aan de regels en normen van het zwembad houden.
  6. Aankomst na sluitingstijd van de kantoren: 
    Wij hebben een 24-uurs sleutelbezorgingsservice.
    Als u buiten onze kantooruren aankomt, moet u vooraf kontakt met ons opnemen om de juiste instructies te ontvangen. 
  7. Online inchecken:
    Online inchecken is verplicht voor al onze klanten en hun begeleiders ouder dan 16 jaar. Het bedrijf stuurt u een link die u kunt gebruiken.
  8. Kort verblijf: Verblijven van minder dan 7 nachten hebben een toeslag en de volledige reservering moet voor aankomst betaald worden. Het toegewezen appartementnummer wordt pas op de dag van aankomst bevestigd. Het appartementnummer kan variëren.
  9. Aanbetaling: Om uw reservering te bevestigen, dient u binnen 7 dagen na reservering de borg te voldoen.
  10.  Annuleringen:

De annuleringsvoorwaarden die zullen worden toegepast indien een klant zijn reservering wenst te annuleren, zijn zoals hieronder beschreven.

Indien de reservering een ingangsdatum heeft in het hoogseizoen, van 1 juni tot 30 september, worden de volgende parameters in aanmerking genomen:


- Indien de annulering meer dan 1 maand op voorhand gebeurt, zal de annulering geen boete aangerekend worden.
- Als de annulering tussen 15 en 30 dagen voor de aankomstdatum plaatsvindt, zal de annulering worden bestraft met 40% van het totale bedrag van de reservering.
- Indien de annulering minder dan 15 dagen voor de aankomstdatum plaatsvindt, zal er geen restitutie plaatsvinden. 100% van de reservering zal in rekening worden gebracht.

Als de reservering een aankomstdatum in het laagseizoen heeft, van 1 oktober tot 31 mei, worden de volgende parameters in aanmerking genomen:


- Indien de annulering meer dan 1 week op voorhand gebeurt, zal er geen boete aangerekend worden. Met uitzondering van reserveringen voor een lang verblijf, die ten minste 1 maand van tevoren moeten worden doorgegeven, zodat er geen boete wordt berekend.
- Bij annulering minder dan 7 dagen voor de aankomstdatum wordt 100% van het totaalbedrag van de reservering in rekening gebracht, er vindt geen restitutie plaats.

In geval van no-show (NO SHOW), verliest de toerist 100% van het betaalde bedrag.


Als de klant eenmaal in het appartement is, zal er geen restitutie meer plaatsvinden als hij/zij eerder vertrekt dan gepland.


Raadpleeg de bijzondere voorwaarden voor annulering wegens overmacht van COVID19 (info@calpe-rent-apart.com).