ALGEMENE VOORWAARDEN

  1. Borg:
    De huurder dient een borgsom van 150 € per creditcard achter te laten, die voor  het inchecken voldaan moet worden. Als u de betaling in cash doet, wordt er een overschrijving uitgevoerd, met aftrek van eventuele kosten. Bij een verblijf langer dan vier weken dient de borg contant achtergelaten te worden. Raadplegen als u alleen een MAESTRO-kaart heeft.

    Als u eenmaal in het appartement bent en een schade of incident aantreft, laat het ons dan onmiddellijk weten, zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen.

    Aan het einde van het verblijf dient de klant het appartement opgeruimd en in een representatieve staat achter te laten met dezelfde voorwerpen als die gevonden op de dag van aankomst, met schoon serviesgoed op de aangewezen plaats. Bij het niet voldoen van de regels kan het bedrijf op een termijn van max. 5 dagen,  het bedrag van uw creditcard afschrijven. Het bedrag zou worden afgeschreven op de creditcard van de klant binnen een termijn van maximaal vijf dagen. Indien het bedrag van de schade hoger is dan de borgsom moet de klant het verschil bijbetale.
  1. Supplementen:
    Er is een mogelijkheid voor een late check-out tegen meerprijs, mits het appartement beschikbaar is en vooraf met het bedrijf is overeengekomen.
    De huurder kan tegen meerprijs extra schoonmaak vragen, extra kleding, kinderbedjes, kinderstoelen......
    Parkeerplaats en garage beschikbaar. Tarieven raadplegen.
  1. Vergeten voorwerpen:
    Indien onze schoonmaakploeg een persoonlijk voorwerp van de huurder vindt, zal het bedrijf het voor een periode van 7 dagen opslaan. Indien de klant de verzending van zijn vergeten goederen aanvraagt, dient u contact op te nemen met een koeriersbedrijf, om het op te halen en u de transportkosten vooraf voldoet.
  1. Toelating van huisdieren:
    Huisdieren zijn zijn altijd welkom in de appartementen zolang ze in overeenstemming zijn met de gedragsregels en de regels van de gemeenschap van eigenaren.
    In geval van schade, ongemak voor de gemeenschap, misbruik van gemeenschappelijke ruimten, gebrek aan netheid, enz.... behoudt het bedrijf het recht op het niet toelaten en het niet terug betalen van de borgsom.
  1. Aankomst- en vertrektijden:
    De appartementen zijn beschikbaar vanaf 17:00 uur.
    Vertrek is verplicht vóór 10.00 uur. Controleer de beschikbaarheid en de prijs als u uw vertrektijd wilt verlengen, onder voorbehoud en bevestiging van het bedrijf.
  1. Wijziging door het bedrijf.
    Het bedrijf behoudt zich het recht om de verhuurder van appartement te veranderen, op voorwaarden dat het overmacht is en dat het dezelfde of betere eigenschappen heeft, zonder terug of bij betaling.
  1. Verwarmd zwembad:
    De gebouwen Hipocampos en Paraiso Mar hebben een verwarmd zwembad. De openingstijden zijn van 9.30 tot 19.00 uur van oktober tot mei, afhankelijk van het weer. Het gebruik van een badmuts is verplicht (te koop in ons kantoor) men moet zich aan de regels en normen van het zwembad houden.
  1. Aankomst na sluitingstijd van de kantoren:
    Wij hebben een 24-uurs sleutelbezorgingsservice (geen extra kosten). Als u buiten onze kantooruren aankomt, moet u vooraf kontakt met ons opnemen om de juiste instructies te ontvangen. Bij aankomst dient u uw identiteitsbewijs/paspoort achter te laten bij de persoon die u de sleutels overhandigt. U kunt uw documenten de volgende dag in onze kantoren ophalen na betaling van uw verblijfsfactuur/voorschot.
    Indien u uw documenten NIET wilt achterlaten, dient u het openstaande bedrag voor uw aankomst te betalen.
  1. Online inchecken:
    Online inchecken is verplicht voor al onze klanten en hun begeleiders ouder dan 16 jaar. Het bedrijf stuurt u een link die u kunt gebruiken.
  2. Kort verblijf: Verblijven van minder dan 7 nachten hebben een toeslag en de volledige reservering moet voor aankomst betaald worden. Het toegewezen appartementnummer wordt pas op de dag van aankomst bevestigd. Het appartementnummer kan variëren.
  3. Aanbetaling: Om uw reservering te bevestigen, dient u binnen 7 dagen na reservering de borg te voldoen.
  4.  Annuleringen: Indien de klant zijn reservering annuleert, wordt rekening gehouden met de volgende parameters:

-       Indien de annulering minder dan 8 dagen voor de datum van aankomst plaatsvindt, dient de klant het totale bedrag van de reservering te betalen.

-       Bij annulering tussen 8 dagen en 1 maand voor de aankomstdatum wordt 40% van het huurbedrag
in rekening gebracht.

-       Bij annulering tussen 1 en 6 maanden voor de aankomstdatum wordt 10% van het huurbedrag in rekening gebracht.

-       Indien de annulering meer dan 6 maanden voor de datum van aankomst plaatsvindt, wordt geen    boete in rekening gebracht.

-       In geval van no-show, zal de toerist 100% van de vooruitbetaalde huursom verliezen.